onsdag 28 juni 2017

Tävla och vinn boken "Jag och min mamma – om att kunna hantera en viktig relation"



Nu har du chansen att VINNA boken Jag och min mamma – om att kunna hantera en viktig relation, skriven av psykologen och psykoterapeuten Liria Ortiz! 

Detta är en självhjälpsbok som är skriven till personer som antingen har haft eller har en jobbig relation till någon närstående. Det är meningen att du som läsare ska känna dig bemött med respekt och författaren behandlar de olika ämnena med värme och med pedagogisk vägledning. Läs mer om boken HÄR.





SÅ HÄR GÖR DU FÖR ATT DELTA I TÄVLINGEN: 

Frågan som du behöver svara på för att ta hem segern är inte särskilt knepig, men viktig: 


Vad skulle du vilja att jag skriver mer om här på bloggen och på Facebook? 


Jag är intresserad av vad du tycker och tänker, vilka ämnen som är viktiga för dig och som kan tänkas hjälpa och stödja både dig och andra.


Skicka ett meddelande med ditt svar till mig på min Facebooksida: 

 
Vinnaren meddelas på FB-sidan om cirka en vecka!

LYCKA TILL :) 

/Carina 

Inga kommentarer: